Oszczędzaj czas i pieniądze współpracując z kilkuosobowym zespołem specjalistów do spraw marketingu. Efekty działań marketingowych zobaczysz bardzo szybko.

21 09-2018
Sprawdź dlaczego współpraca z nami po prostu się opłaca

Wybierasz współpracę z naszym zespołem, bo jesteś przekonany, że rozpoczęcie takiej współpracy pozwoli na wzrost Twojej firmy, na przyspieszenie działań marketingowo-sprzedażowych w zakresie pozyskiwania większej liczby klientów, lub też pozyskania całkiem nowej grupy klientów.

Dobra decyzja!

Oszczędzasz pieniądze!

Nie musisz zastanawiać się ile osób do działu marketingu w firmie trzeba zatrudnić i z jakimi kompetencjami. Nie podpisujesz umowy z pracownikiem, z czym wiążą się też koszty nie tylko wynikające z umowy, ale też utrzymania pracownika w biurze.

Średni miesięczny koszt współpracy z nami to ok. 4 200 - 4 750 pln netto, które możesz wrzucić w koszty firmy. Im większe koszty, tym lepiej, przynajmniej z perspektywy zapłaty podatku dochodowego - im więcej wykażesz kosztów, tym mniejszy zapłacisz podatek dochodowy.

Zakres współpracy jest całkowicie transparentny - w każdym pakiecie dokładnie opisany jest zakres usług wraz z okresem współpracy i ceną. Ceny jednak nie obejmują opłaty za kampanie płatne w social mediach (AdWords, Facebook, Instagram, LinkedIn), zakupu zdjęć, produkcji multimedialnych, prac graficznych czy programistycznych. Ceny pakietów zostaną zwiększone odpowiednio o podatek VAT.

Cena pakietu obejmuje cały okres współpracy, ale z uwagi na dostosowaną do wybranego pakietu liczbę specjalistów zaangażowanych w celu realizacji współpracy z nasze rozliczenia odbywać się będą co miesiąc, w kwotach malejących.

Podsumowując: wybierając konkretny pakiet usług dokładnie wiesz, ile płacisz i za co, a miesięczne rozliczenia proponujemy realizować w sposób ustalany indywidualnie, byś mógł zaplanować swój budżet optymalnie dla Twoich potrzeb.

Oszczędzasz czas!

Praca naszego zespołu w bardzo mały stopniu wpływa na realizację zadań pracowników Twojej firmy. W początkowym etapie współpracy najbardziej zaangażowanych jest zawsze właściciel, z którym omówimy założenia i cele działań marketingowych, odpowie on również na pytania konieczne do przygotowania strategii.

Tak przygotowana strategia działań marketingowych jest prezentowana właścicielowi (lub zarządowi) , a następnie decyzje odnośnie kierunków działań marketingowych i budżetu są podejmowane przez właściciela (lub zarząd). W kolejnych etapach współpracy potrzebna jest komunikacja z pracownikami Twojej firmy, np.przy ustalaniu tematów artykułów eksperckich, zmianach na stronie www, przygotowywaniu materiałów na social media.

Ale wciąż, główne zasoby do realizacji działań marketingowych są po stronie naszego zespołu, dlatego Twoi pracownicy nie tracą z pola widzenia najważniejszego celu, jaki realizują w pracy.

Współpracując z kilkuosobowym zespołem specjalistów do spraw marketingu Twoja firma może realizować równolegle kilka działań marketingowych i efekty tych działań zobaczyć szybciej, niż w przypadku pracy jednej osoby, zatrudnionej na etat, która może nie mieć dużego doświadczenia i wszystkie działania będzie prowadziła wolniej Wtedy na efekty również trzeba będzie czekać dłużej.

Powiązany artykuł

  • 13 09-2018
    UMÓW PLAN DZIAŁAŃ Z KLIENTEM, ON I TAK ZROBI PO SWOJEMU

    Elastyczność, spontaniczność i uleganie chwili nie są podstawowymi elementami budowania efektywnych działań marketingowych, ale mogą być ciekawym i innowacyjnym uzupełnieniem działań planowanych.

    Zobacz więcej...