Nasze zespół i współpraca rozpoczyna się z chwilą podjęcia decyzji o współpracy i praktycznie nie wymaga żadnych zmian w dotychczasowym działaniu Twojej firmy, a marketing zaczyna się dziać!

30 08-2018
Spersonalizowane działania marketingowe dla branży - dokładnie na miarę potrzeb i możliwości Twojej firmy

Prowadząc działalność gospodarczą właściciel firmy i pracownicy dysponują wiedzą z określonej branży biznesu, który prowadzą. Są profesjonalistami - to wiadomo.

W sytuacji nagłego wzrostu firmy lub potrzeby zmian rynku, czy pozyskiwania nowej grupy klientów, niezwykle ważne jest uświadomienie sobie, że nikt z obecnego zespołu pracowników nie może podjąć się prowadzenia profesjonalnych, regularnych i efektywnych działań marketingowych. Jeśli nawet w zespole są osoby, które mają wykształcenie lub mała praktykę w marketingu ( kanał na mediach społecznościowych, strona www) to wciąż, dodanie takiej osobie nowych zadań może nie być dobrym rozwiązaniem i wpłynąć negatywnie na bieżącą pracę w firmie.

Nasze zespół i współpraca rozpoczyna się z chwilą podjęcia decyzji o współpracy i praktycznie nie wymaga żadnych zmian w dotychczasowym działaniu Twojej firmy, a marketing zaczyna się dziać!

Relacje, oparte na partnerstwie, zakładają dostosowanie się do dynamiki i możliwości współpracy w czasie i tempie, który odpowiada Twojej firmie, gdyż rozumiemy, że biznes musi się dziać i nie ma ważniejszych spraw, niż bieżąca obsługa klienta, sprzedaż usług i produktów.

To są priorytety Twojej pracy i zaangażowania Twoich pracowników. Szanujemy to.

Równocześnie wiele zadań i działań marketingowych, ustalonych na etapie strategii, nie wymagają dużego zaangażowania pracowników firmy i są regularnie prowadzone oraz raportowane przez nasz zespół.

Opcją idealną jest, aby już na wczesnym etapie współpracy podjąć decyzję, czy i kiedy i ewentualnie kto będzie osobą, która wiedzę dotyczącą działań marketingowych będzie od naszego zespołu przejmować, gromadzić, a po zakończeniu współpracy wykorzystywać i rozwijać. Taki transfer wiedzy, czy to w postaci opracowań, analiz, raportów, testów, ale i szkoleń pracownika obywać się podczas całego współpracy i jest jej integralną częścią.

W taki też sposób przygotowujemy i formatujemy działania marketingowe nie tylko spersonalizować je dla Twojej branży, ale również dostosowując je dokładnie na miarę potrzeb i możliwości Twojej firmy.

Powiązany artykuł

  • 15 08-2018
    A CZY TY JUŻ ZROBIŁEŚ SWÓJ KONTENT?

    Dbaj o dobry kontent na codzień, a ludzie będą się do Ciebie przysiadać na imprezach, dzieci padną jak muchy zaraz po wieczorynce, a Twoja strona będzie się klikać magicznie i organicznie.

    Zobacz więcej...