Dla marketingowca efekty działań marketingowych, to zgoła coś innego niż atrakcyjne video, ciekawy tekst, czy grafika. To liczby, liczby i jeszcze raz liczby.

01 10-2018
Efekty potwierdzone liczbami

Efekty działań marketingowych, oglądane oczami klienta, to ciekawe grafiki, wciągające teksty, reklamy pokazujące się na stronach www, czy w skrzynce pocztowej, zabawne filmy na YouTube, atrakcyjne wydarzenia na Facebooku.

Dla marketingowca efekty działań marketingowych, to zgoła coś innego i nawet wydawać by się mogło nudnego. To liczby, liczby i jeszcze raz liczby.

Prosta kampania na social mediach, jest dla nas efektywna, jeśli przynosi oczekiwane rezultaty liczbowe, które ostatecznie przełożą się na wzrost sprzedaży usług lub produktów.

I tak jest z każdym działaniem marketingowym. Akcja (działanie)→ liczby (wyniki)→ reakcja (efektywniejsze działanie).

Narzędzia, z których korzystamy na co dzień to Google Analytics, Data Studio, Fire Base, Google Trends, Planer słów kluczowych - Google Ads, statystyki z kanałów social media i inne pozwalające optymalizować działania marketingowe (np. Dux-Soup do automatyzacji pozyskiwania relacji na LinkedIn).

W naszej pracy kierujemy się zasadami projektowymi, określamy zakres prac, jasny i policzalny cel, budżet działań, a po realizacji zawsze wyciągamy wnioski, na których to budujemy kolejne akcje.

Powiązany artykuł

  • 27 09-2018
    JAK MARKETING POMOŻE CI ZNALEŹĆ PRACĘ TWOICH MARZEŃ

    Najefektywniejszym sposobem poszukiwania ciekawej pracy to rekomendacje znajomych i dobre relacje w branży, a na jedno i drugie trzeba sobie zapracować.

    Zobacz więcej...